Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Presentation av Marie

Av Norr Distans - 18 november 2010 08:23

Jag heter Marie Andersson och bor i Eriksberg/Västmark mitt i fyrkanten, har lika långt till Älvsbyn som till Luleå och till Boden är det endast 2 mil. Där bor jag med sambo, 1 son, 1 hund, 2 katter, 1 nymfparakit och 6st fullblodsaraber.

Har hållit på med hästar sedan barnsben, var mycket aktiv i 4H då jag bodde i Göteborg och genom dom har jag fått gå många bra kurser och utbildningar.
 
Första egna hästen skaffade jag för egna pengar som 16 åring. Efter flera års häst uppehåll så kom då denna underbara ras i min väg 1997, Godania kom in i mitt liv. En blev tre och så har det gungat lite upp och ner. Nu står i stallet vår underbara super lugna avels hingst Nordique, 3 års hingsten Don Geronimo och 4 ston, Godania, Chloe, Habebti och Halima Rose. Välkomna och titta in på www.polstjarnansaraber.com.
Jag har aldrig haft någon tävlings ambition men känner nu att på äldre dar skulle jag behöva en motivation att komma ut mer med mina hästar och tror då att distans kan vara något för mig då man kan träna utan tränare och ändå kan få många träning's kompisar som kan sporra mig.
  
  
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Norr Distans - 6 juli 2011 23:02

Föreläsning om Klassisk Ridnig och AlexanderteknikHej och välkomna till en föreläsning om Klassisk Ridning ochAlexanderteknik med Lena Danius och mig.Vi håller till på Öbacka fredagen d 29 juli kl 18-20 och tillsammans medvåra respektive presentation...

Av Norr Distans - 4 juli 2011 23:08

NU är tiden spikad, vi drar igång kl 09.00 på förmiddagen, söndag den 10 juli!Ryttarna kommer att rida i mindre grupper längs en uppmärkt slinga, och fotgängarna står redo att lyssna på puls i stallet!eftersom vi delar upp hästarna kommer även ryttar...

Av Norr Distans - 20 juni 2011 16:42

"Hej! Jag är en 24 årig tjej som ska jobba i Luleå i sommar, från midsommar till mitten på augusti, bor o pluggar normalt sett i Uppsala. Om någon har en extra häst och vill ha ridsällskap i sommar så får du gärna höra av dig. Jag har haft egen häst ...

Av Norr Distans - 24 maj 2011 16:00

Hej, mitt namn är Jenny Krispinsson och jag är född 1988 i Boden. Där har jag bott större delen av mitt liv, bortsett från tre år i Piteå under gymnasietiden där jag läste naturbruksprogrammet med inriktning hästhållning på Grans naturbruksskola. Eft...

Ovido - Quiz & Flashcards