Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Föreläsning

Av Norr Distans - 16 november 2010 18:52

KICK OFF föredrag för hästintresserade

LÖRDAG 20 november    kl 12.00- 16.00 därefter följer frågestund

Hedgården, Boden

 

Föreningen DISTANS I NORR - ridning för alla - startar upp föreningen med att bjuda in till den första i en rad av utbildningsträffar. Denna gång i form av föredrag och kunskapsutbyte inom följande områden:

  • SKADOR och REHABILITERING - Anna Semrén, veterinär,  
  • KLARAR HÄSTENS FÖTTER DINA RIDKRAV? - Kerstin Kemlén, utbildad Equine Podiatry,
  • FRÅGOR OM HOVVÅRD OCH SKONING - Ingela Eriksson, hovslagare.

Inträde = 100 kr = medlemsavgift för 2011!

Fika finns att köpa

ALLA ÄR VARMT VÄLKOMNA!


Anmälan görs till DISTANS I NORR - ridning för alla, vice ordförande Petra Lindström, classie02@hotmail.com  eller 070-666 59 78

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Norr Distans - 6 juli 2011 23:02

Föreläsning om Klassisk Ridnig och AlexanderteknikHej och välkomna till en föreläsning om Klassisk Ridning ochAlexanderteknik med Lena Danius och mig.Vi håller till på Öbacka fredagen d 29 juli kl 18-20 och tillsammans medvåra respektive presentation...

Av Norr Distans - 4 juli 2011 23:08

NU är tiden spikad, vi drar igång kl 09.00 på förmiddagen, söndag den 10 juli!Ryttarna kommer att rida i mindre grupper längs en uppmärkt slinga, och fotgängarna står redo att lyssna på puls i stallet!eftersom vi delar upp hästarna kommer även ryttar...

Av Norr Distans - 20 juni 2011 16:42

"Hej! Jag är en 24 årig tjej som ska jobba i Luleå i sommar, från midsommar till mitten på augusti, bor o pluggar normalt sett i Uppsala. Om någon har en extra häst och vill ha ridsällskap i sommar så får du gärna höra av dig. Jag har haft egen häst ...

Av Norr Distans - 24 maj 2011 16:00

Hej, mitt namn är Jenny Krispinsson och jag är född 1988 i Boden. Där har jag bott större delen av mitt liv, bortsett från tre år i Piteå under gymnasietiden där jag läste naturbruksprogrammet med inriktning hästhållning på Grans naturbruksskola. Eft...

Ovido - Quiz & Flashcards